{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukkede grænser
  • #1   13. mar 2020 For os er det noget nær katastrofalt, da vi handler alle frostvarer, en stor del dagligvarer osv. i Tyskland. Skulle vi købe tilsvarende herhjemme, ville vi gå fra hus og hjem.

  • #2   13. mar 2020 Jamen stakkels dig Susanne.
    Vi andre er så bare glade for at der stoppes for yderligere smitte udefra


  • #3   13. mar 2020 Jeg synes det et fint tiltag. Ja fy da at skulle handle i danske butikker. Så har man nok sat sig lidt for dyrt hvis man skal over grænsen for at handle.

  • #4   13. mar 2020 Det hele er så vildt lige nu.. Jeg har taget hele forløbet rimelig køligt indtil videre, men må indrømme at jeg begynder at blive lidt nervøs for hvad der sker videre og hvad det ender med..

  • #5   13. mar 2020 Tja Bodil, i andre har nok også flere penge, end vi har, og ironien kan du godt pakke langt væk. Den er bestemt ikke klædelig, men vi kan da flytte ind hos dig alle mand, hund og katte. smiley

  • #7   13. mar 2020 Jeg synes også det virker vildt - men jeg tror også det er nødvendigt. Det er bare en vild og anderledes situation vi står med.

  • #8   13. mar 2020 Anya, find mig et sted at bo til under 3500 kroner om måneden og en køber til huset, så er jeg væk.

  • #9   13. mar 2020 Tja alternativet er livet på bænken i parken. Så fint nok, jeg flytter i parken, der er der ikke mindre risiko for smitte. Hygge i selvglade mennesker, i må have det godt med jeres selvfede selvretfærdighed.

  • #11   13. mar 2020 Jeg er helt rolig og ik sønderlig bekymret, men jeg syntes da at det er vilde tiltag regeringen tager i disse dage, men de er helt sikkert nødvendige tiltag.

  • #12   13. mar 2020 Susanne - det er en luksus at have kæledyr. Så måske du skulle overveje om du har råd til hund, og en million katte til dit so-so opdræt du altid har problemer med alligevel, hvis du ikke har råd til at handle i danske butikker. Så dyrt er det squ ikke at handle i Netto, Aldi osv.

  • #13   13. mar 2020 Susanne hvis sundhedssystemet bryder sammen er det for sent. Så dør statistisk set ca 80.000... og ikke kun af corona... men af alle mulige småting som vi i dag Kan fixe

    vi bringer alle vores ofre. Hvis nogle får brug for hjælp pga det her må vi stå sammen.

    Jeg har ikke meget men jeg kan godt hjælpe med lidt hvis nogle får det svært. på samme måde vil nogle forhåbentlig hjælpe mig hvis jeg rækker ud senere

    vi er nødt til at stå sammen og tage en dag af gangen

    tiltagene er nødvendige. alternativet er uholdbart


    forestil dig at dir barn dør på et overfyldt hospital om 4 uger fordi du ikke gjorde det du blev bedt om. barnet havde bare en lungebetændelse men der var hverken personale eller tid eller ilt til dit barn. Nogle havde det værre og blev prioriteret først.

    Hvis vi ønsker sådanne tilstande i Danmark skal vi bare blive ved med at brokke os i stedet for at slå hælene sammen og makke ret

    det er irriterende, besværligt, foruroligende og ubehageligt for alle på forskellige måder

    men når vi står sammen kan vi løse det.

    Det er ikke corona der er vores trussel. kun for en gruppe af os. dem skal vi tænke på men går sygehusvæsenet ned så rammer det alle. folk vil dø og ikke kun af corona

    så det er alvor det her og jeg bliver træt af at høre om ture til Fleggaard der nu må aflyses. sig til i stedet hvis du har brug for hjælp. måske kan vi alle hjælpe hinanden og mange bække små....

    Jeg har brugt to dage i et team der orienterer oh alvoren har ramt mig. Så virker jeg lidt dommedagsagtig så tilgiv mig. Jeg har en følsom dag i dag hvor jeg er bange. Det går nok over men det er svært at være i og forsøge at gøre alt det rigtige og så samtidig høre om småbrok. Det erkende jeg. Jeg er kun menneske og i dag er min grænse kort

    Og det er altså småbrok set i forhold til det vi forsøger at undgå i DK om nogle uger

    jeg undskylder men jeg er fyldt op i dag og nu fik jeg luft

    jeg et klar over at det ikke er småt for den enkelte. men ih hvor jeg er fyldt op i dag. då jeg anerkender det folk oplever men nogle gange virker vi bare så forkælede ikk... Jeg er selv en af dem...

    Så undskyld men jeg anerkender også og mange vil gerne hjælpe. lad os stå sammen.


  • #14   13. mar 2020 Skræmmende, men desværre nok et nødvendigt tiltag, så længe at folk nægter at høre efter smiley
    Situationen er dødsens alvorlig. Vi er sgu nødt til at vågne op nu, og tage ansvar for egen adfærd, så vi kan beskytte hinanden.

    Jeg er gået i selvvalgt karantæne, fordi jeg hoster. Jeg lufter mine hunde, fordi jeg bor langt ude på landet, og derfor kan undgå andre mennesker. Men ellers holder jeg mig inde på matriklen i 14 dage.
    Jeg har advaret de mennesker, som jeg har set i de sidste dage (inkl. kolleger) og så sidder jeg så bare her og venter på hvordan min sygdom udvikler sig ?

    Jeg bliver voldsomt provokeret af at se og høre, at folk ikke tager det her alvorligt. I eftermiddags så jeg bl.a et interview med en ung dansk fyr, som stod i lufthavnen, og var på vej til Skotland, på trods af anbefaling om ikke at rejse. Det var han da ligeglad med smiley Nu risikerer fjolset så at medbringe smitte til Skotland, samt at han ikke kan komme hjem igen. “Flot” siger jeg bare smiley

    Vågn nu op danskere. Det her er sgu alvor !!!!


  • #15   13. mar 2020 Hvor er det godt skrevet HL smiley Håber du har fået den luft du har brug for og at dagen i morgen bliver bedre smiley
    Vi skal stå sammen og pas godt på jer selv og hinanden smiley
    Ps. Bakker fuldstændigt op om de lukkede grænser også selv om jeg er én af dem, der ofte handler i Tyskland. Det kan vi sagtens undvære for en tid.


  • #17   13. mar 2020 Hippie: Hørt !!

  • #18   13. mar 2020 Jeg tager gerne en sletning eller straf for dette, men Susanne, hvad fanden bilder du dig ind, hvem tror du der betaler din overførselsinkomst

    Det private erhvervsliv BLØDER og menneskeliv er på spil, og dit største problem er at du ikke kan komme til Tyskland at handle !!!!!!!!!!

    Jeg er DYBT rystet, sørg nu for at støtte det DANSKE erhvervsliv, så der er nogen tilbage til at betale regningen bagefter

    Puha, så fik jeg luft


  • #22   13. mar 2020 #21 det kan du bande på alle kommer til, for når vi får en flodbølge af konkurser, er der jo ikke så mange til at betale

    Forskellen er lige nu, at dem der har en lille virksomhed de kæmper for, gør det allerede, alt andet bliver tilsidesat, for at rede deres virksomhed


  • #25   13. mar 2020 John.... Bring it on, jeg er SÅ klar smiley

  • #26   13. mar 2020 Jeg synes konsekvenserne er store nok allerede, og gruer da virkelig for hvor det her fører hen smiley

  • #27   13. mar 2020 Så kan varer fra udlandet vel heller ikke komme til DK?

  • #29   13. mar 2020 Grænserne er åbne for varer, medicin osv.

  • #30   13. mar 2020 Okay godt nok smiley

  • #34   13. mar 2020 Jeg tror at nu er tiden til at sætte sin egoisme til side, og stå sammen om at få det her til at fungere.

    Jeg bliver, trods alt, optimistisk når jeg læser her i tråden. Og en smule skræmt. Det er rigtig vigtigt at følge myndighedernes anvisninger, og at alle tager deres del af ansvaret.

    Hvis man vil brokke sig igennem det her forløb, som dør man en langsom død. For når man har præsteret at skubbe alle fra sig, er der ingen til at samle op. Hvad enten man agerer som samfund eller enkeltperson.

    Det ser heldigvis ud til at samfundet formår at stå sammen. Og de enkelte undtagelser, må håbe at nogen er rummelige nok i længden. Jeg er ikke.


  • #35   13. mar 2020 Jeg synes altså I går lige hårdt nok til Susanne - hun har jo ikke skrevet at grænserne ikke bør lukkes eller lignende, men ærger sig derimod over konsekvensen for hendes husstand og det er da forståeligt nok.

    Man kan jo altså godt ærge sig, uden at mene det er et forkert valg smiley

    Jeg synes det er noget rigtig lort at de har lukket skolerne, fordi vi mister halvdelen af vores indtægt - men jeg kan godt forstå valget og er heller ikke uenig i det. Det skaber uheldigvis bare en dårlig situation for os smiley


  • #36   13. mar 2020 Hvis alle giver en 20er så er folk som susanne bedre stillet. det er små ting vi alle kan gøre som gør en stor forskel for individet der er presset

  • #37   13. mar 2020 Det giver faktisk god mening at formindske bevægelse mellem lande og måske også over storebælt.


  • #38   13. mar 2020 13 dages tomrum så starter det

    https://sygellersund.dk/?author=1

    Det er en dansk læge der advarer på den side.

    Vi er nødt til at lytte.

    vi har 900 respiratorer pt. hvem skal have en og hvem skal ikk?



  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #39   14. mar 2020 Jeg er ikke enig i at man formår at stå sammen. Tværtimod. Panikagtige tilstande. Mange opfører sig som om verden går under imorgen.

    Gud forbyde at vi kommer til at opleve situationer der er værre. Det vil gå helt galt. Det må være nok med frygten for at løbe tør for lokumspapir og ikke kunne komme over grænsen.

    Jeg er helt med på at det er alvorligt. Det kan ingen vil være i tvivl om mere. Men nu må man altså lige slå kold vand i blodet.


  • #40   14. mar 2020 Max lad os tales ved om 3 uger og se om du stadig synes vi skal slå kold vand i blodet

  • #42   14. mar 2020 Jeg har egentlig været ret rolig (men dog bekymret) over hele situationen indtil nu. Jeg er faktisk ved at blive lidt småbange og har en meget dårlig mavefornemmelse over de kommende uger smiley Håber ikke min mavefornemmelse for ret smiley

    Nu har TV 2 news kørt hele aftenen og man hører ikke andet end hvor hårdt det går ud over flyselskaberne smiley Også..... Ja, de får en meget hård tid, men mon ikke det vender igen når krisen er overstået. Lysten/behovet til at rejse forsvinder jo nok ikke fremadrettet smiley
    Skal vi vælge mellem syge mennesker eller en rejsebranche der ikke bløder? Synes de lyder snotforkælet og meget børnehave agtig smiley Ja, jeg er godt klar over det koster job, men jeg synes stadig der er stor gevinst i at minimere smittespredning fremfor arbejdsløshed smiley


  • #44   14. mar 2020 Der er ingen tvivl om, at skruen bliver strammet i takt med udviklingen af corona smitten, men jeg synes til gengæld også, at vores regering og de implicerede parter, der repræsenterer sundhed, økonomi, ordensmagten, rejser og transport osv. gør et flot og professionelt stykke arbejde, hver dag de toner frem på skærmen, og informerer alle os danskere.

    Der hersker en åbenhed og en velvillighed fra statsministeren side, til at binde os sammen uanset hvem vi er, og vi opfordres på daglig basis til, at vi stiller os solidariske og udviser samfundssind i en grad, som man kunne ønske, at politikere havde for vane at gøre til daglig.

    Tænk hvis alle ministre kunne tage ved lære af denne særlige situation, og opdage at det faktisk godt kan betale sig, at svare ærligt på de spørgsmål der bliver stillet, og så overfører det til "den nye måde" at svare på for en politiker.
    Det ville bestemt fremme deres troværdighed, og når jeg ser MF svare på spørgsmål i denne her sammenhæng, så tager jeg hatten af for hende, for hun gør det med en overbevisende troværdighed.

    Coronaen medfører, som der bliver sagt mange gange, et offer for os alle - det er ikke et gæt, men en realitet, og hver gang der kommer nye restriktioner, er det både med til at understrege alvoren af den krise vi befinder os i, men også at det kan knibe lidt med solidariteten, både på den korte og den lange bane.

    Kommer denne krise til at trække i langdrag, hvilket man jo arbejder på at undgå, så vil der på sigt, blive mindre og mindre tolerance og velvillighed blandt befolkningen, hvis vi ikke bevidst begynder, at nedbryde nogle af alle de fordomme og stigmatiseringer vi normalt omgiver os med.
    Rigtig mange mennesker er desværre sig selv nærmest i mange spørgsmål, og en krise fremme ikke nødvendigvis solidariteten, med mindre vi indstiller os på, at tage skeen i den anden hånd, og se ud over sin egen næsetip, også i forhold til, at imødekomme mennesker, man normalt har en mening om.

    Sammenhold er ikke et begreb der er særlig moderne eller "in" i vore dage, og det er en skam, for det har en fantastisk effekt, hvis man kan finde ud af, at stå sammen på tværs af alle de sædvanlige barriere - ikke mindst i en krisesituation.

    Når det så er sagt, synes jeg også vi skal glæde os over, at vi trods alt har hørt om rigtig mange dejlige mennesker, der ofrer sig for andres skyld, ved f.eks. at være frivillige hjælpere rundt omkring, eller alene ved blot at være en af dem, der efterleve anbefalingerne, og respekterer de rammer vi nu engang er sat i, fra regeringens side.

    Ingen tiltag og regler i forbindelse med Corona krisen, er fremsat og udført for at genere borgerne i dette land - tværtimod - og det skal vi huske på.

    Sidst, men absolut ikke mindst, skal vi også glæde os over og påskønne, de mange der arbejder eller snarere knokler, i sundhedssystemet for vores alle sammens skyld.
    Det er en branche der mest af alt lider under stress, dårligt arbejdsklima og underbemanding som normalen, og nu står de så overfor en endnu mere presset hverdag, i coronaens tegn.
    Mød dem med respekt, og udvis forståelse og medmenneskelighed, i stedet for at skælde ud, når de blot følger reglerne og gør deres arbejde!

    Der er masser af hårdtarbejdende mennesker, der hver dag gør vores hverdag lettere - f.eks. skraldemænd, pædagoger - you name it - men vi har tendens til, at tage hinanden for givet. Du opdager dem først, den dag de mangler og så er det for sent at give dem anerkendelse.

    Sammenhold, samfundssind, anerkendelse, imødekommenhed og forståelse, kan være med til at nedbryde de grænser, der ikke skal være lukkede.

    Corona-frit kram til jer alle her på HG... smiley


  • #46   14. mar 2020 og det samme har vira John smiley

  • #48   14. mar 2020 Lidt tankevækkende: det her opslag fra 1918 ligner mistænkeligt noget vi kender.

    profilbillede
  • #50   14. mar 2020 Jeg bor selv 200 meter fra en af de små grænseovergange som idag blev lukket med betonklodser, jeg har ca 25 min nu til den åbne grænseovergang i Sæd og 30 minutter til den i Kruså, men det rør mig ikke særlig meget. Vi fik fyldt op af sodavand og øl for 14 dage siden, handler normalt også i Aldi og Lidl ca 1-2 gange hver 14. dag, men det kan sagtens undværes.
    For min skyld må de gerne lade den betonklods stå bagefter, for der kommer rigtig meget tung trafik over her som vejene slet ikke er gearet til


  • #53   15. mar 2020 Jeg tror simpelthen ikke på det hverken er nytteløst eller uden effekt.

  • #56   15. mar 2020 Så pressemødet med MF og alle de andre her til middag, hvor Mette bl.a blev spurgt omkring de lukkede grænser, og den tilsyneladende manglende effekt.

    Mette udtalte, at masser af eksperter har kommet med udtalelser/anbefalinger de sidste dage, som desværre ikke har vist sig at holde stik. Vi har simpelthen ikke tid til at vente på, at undersøge om en grænselukning vil virke, eller ej ? Så ud fra et sikkerheds princip har man valgt at lukke grænserne. Hun vil hellere lave for mange stramninger, end for få.

    Min personlige holdning er, at jeg støtter fuldt op om den strategi. Vi kan ikke forhindre sygdommen i at komme ind over vores grænser, for den er her allerede. Men vi kan måske bremse udviklingen, ved at lukke grænserne, så vores sygehusvæsen kan følge med.

    Jeg priser mig lykkelig for at leve i et land med et solidt sygehusvæsen, og en seriøs regering, som står sammen og gør sit bedste for at beskytte os alle.

    Fik i dag besked om, at min søde kusine, som er fysioterapeut på et sygehus, nu er inddraget i det beredskab, der skal passe de syge corona-patienter. Jeg er imponeret over, hvor hurtigt og seriøst regeringen arbejder, for at tage alle de tiltag de kan, for at passe på os alle sammen. De har min dybeste respekt smiley

    Og selvom det her med at lukke grænserne, ikke skulle have den store effekt på at bremse corona, så har det om ikke andet, det formål, at det sender et seriøst budskab ud i verden om, at folk skal stoppe med ligegyldige rejser, og blive hjemme.


  • #58   15. mar 2020 Tænker at den manglende karantæne handler om, at de nu er gået over til, at vi i princippet alle kan være smittede.
    De anbefaler dog stadig karantæne til dem der er hjemvendt fra højrisiko områder, og alle der er syge.

    Må indrømme, at jeg har det lidt stramt med, at man kun anbefaler folk der er syge, til at blive hjemme, medmindre at man er konstateret smittet med corona. Man burde anbefale at folk går i frivillig karantæne, når man er syg.
    Er godt klar over, at man ikke kan have kontrol med alle som er syge, men mon ikke at de fleste syge, ville holde sig helt hjemme, hvis man blev anbefalet hjemmekarantæne ?

    Jeg fik bare besked om, at jeg skulle holde god afstand til alle, da jeg talte med læge, da jeg blev syg i torsdags. Så jeg kunne reelt tage ud at handle eller lignende (det gør jeg ikke !!).


  • #59   15. mar 2020 Omg Ann-Marie. Troede det var en selvfølge man så tog de 14 dage i karantæne. Det gør jeg i hvertfald. Havde nu været det uanset om jeg havde været dårlig. Ellers går der meget lang tid før jeg får mine børn og børnebørn at se.

  • #60   15. mar 2020 48 timer efter man er helt symptomfri ophører karantænen... Man er rask efter dette og bør ikke smitte.
    Det er hvad sundhedsvæsnet siger


  • #61   15. mar 2020 Det er desværre ikke længere en selvfølge smiley
    I teorien skal man bare være symptomfri i et par dage nu, før man kan gå på job igen.
    Det er kun hvis man får konstateret covid 19 at man ryger i karantæne, eller er hjemvendt fra røde zoner i udlandet.
    Men jeg tvivler på, at der bliver fulgt op på om folk overholder karantænen ?


  • #62   15. mar 2020 https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/islamisk-stat-til-krigere-forlad-europa/8049299

    Og nu kan corona så udnyttes til terror smiley

    Håber dælme at de IS-krigere, som måtte vælge at rejse hjem, medbringer “lidt” corona !!


  • #63   15. mar 2020 "Nyhedsbrevet giver ifølge flere medier også IS-krigerne besked på at sørge for at smitte så mange som muligt, skulle de blive syge af coronavirus."

    Selvfølgelig skal de det..
    De er fandeme nogle helt igennem ULÆKRE mennesker. smiley


  • #64   15. mar 2020 Det var ikke længe vi kunne fortsætte over grænsen - nu lukker Tyskland grænsen til bla. DK.
    Det synes jeg egentlig er fint. Jeg synes det var lidt ærgerligt at vi stadig kunne tage ned over grænsen med evt. smitte.


  • #66   15. mar 2020 Suk.. Folk har stadig ikke helt forstået hvorfor man ikke bør samles i flokke..

    profilbillede
  • #67   16. mar 2020 www.videnskab.dk er der idag en artikel om tilstandene ved den "spanske syge" der varede fra 1918 til 1920 og meget lignede den vi har nu,- dengang var man bare ikke så "kloge" som vores politikere er i dag. Jeg syntes at der her på siden er nogle der er lidt langsomme i opfattelsen af den alvor vi er i lige nu,- de bør læse den artikel, så kan det være de forstår bedre.

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #68   16. mar 2020 Tror ikke at der er nogen som ikke har forstået alvoren. Det handler nok mere om hvordan man reagere på det.



  • #69   16. mar 2020 Ja det er ikke godt at vide, men jeg håber ikke vi bliver henvist til at vi ikke må gå ud, for det bliver svært både for mig og for at få min hund til at skide indendørs??

  • #70   16. mar 2020 Jeg håber virkelig også at folk tager det alvorligt og ikke samles flere sammen indendørs og holder god afstand udenfor, så der ikke kommer så drastiske metoder som fx udgangsforbud, det vil bestemt ikke være rart for nogen.

  • #71   16. mar 2020 Winnie, der er forskel på, at lufte sin hund alene, og så mødes til fælles tamtam på fælleden smiley

  • #72   16. mar 2020 Selvom Italien er lukket helt ned, må italienerne stadig gerne lufte deres hunde. Men så vidt jeg ved skal det være korte ture eller i hvert fald alene.. Ikke noget med at samles en masse mennesker i hundeskove eller den slags.

  • #73   16. mar 2020 winnie j - i Spanien hvor de har udgangsforbud hedder det sig at du må handle, gå ud med skrald eller gå ud med din hund, så helt så ekstremt tænker jeg ikke det ville blive.

  • Maria G
    Maria G Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 161
    #74   16. mar 2020 Jeg tænker at en af årsagerne, eller muligvis årsagen; de ville jo ikke helt ud med det på pressemødet i dag, til at lukke grænserne er at vores hospitalssystem bliver rigeligt presset med vores egne indbyggere. Der kan opstå panik og flygtninge internt i EU, hvis enkelte landes hospitalssystem bryder sammen før vores og vi har ikke plads til at skulle have dem på hospitalerne også. Ej heller "almindelige" turister der bare ikke har fattet alvoren. For hvis de bliver syge her, så er det en seng på vores hospitaler der er optaget af dem.

  • #76   16. mar 2020 Hvis hundeluftning blev fuldstændig forbudt en periode (hvilket ville undre mig), så ville min hund blive sendt i pasning hos nogen med have.. Ville ikke byde ham at skulle ordne tingene indenfor.

  • #78   16. mar 2020 Jeg vil ikke blive overrasket, hvis vi snart får et udgangsforbud. Folk har ikke været gode nok til at holde afstand smiley

  • #79   16. mar 2020 Frankrig lukker ned nu, med lukkede grænser og udgangsforbud: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/macron-lukker-frankrig-ned/8051153


  • #80   17. mar 2020 Jeg tror reelt, at hvis denne krise varer så meget længere, så må erhvervslivet også til at tænke alternativt.

    For eksempel, kan det undre mig, at bankerne nærmest er gået i stå grundet Covic-19.

    Altså fordi man sidder derhjemme, kan man jo godt holde møder over skype, google meeting etc. Det uanset om man er 2 eller 20.

    Jeg kan da skrige over at sidde og glo ud i luften, når der reelt er intet der forhindrer mig i holde møder.

    Ja, der skal gøres meget for at holde liv i mange virksomheder, der er dog også de brancher, hvor man ærligt talt skulle begynde at se at komme i arbejdstøjet igen.

    Dette er en kærkommen lejlighed til at se på de ufatteligt mange alternative mødeformer og opbygning af nye strukturer som der i dag er mulige grundet den nye teknologi.

    Selv i min branche (online), er der nogen der aflyser møder grundet Covic-19 som ikke er grundet sygdom?

    Det giver bare ingen mening, og viser for mig, at mange store som små virksomheder simpelthen ikke lige helt har forstået hvilket årstal vi lever i.

    Snakkede med en, som forklarede at det skyldtes at hans barn ind i mellem forstyrede når han sad i stuen og arbejdede.

    Min kommentar til det. Ja og?

    Denne krise giver udfordringer, men den giver samtidigt også muligheder for dem der tænker lidt ud over det sædvanlige.

    Jeg er dødtræt af diverse linkedin indlæg, hvor man gør opmærksom på, at nu må man endelig ikke udnytte denne krise til at tjene penge.

    Jeg ved ikke hvilken tåbe der har udtænkt den ide/holdnig, og hvorfor så mange er enige i det.

    For er der noget Danmark har brug for, så er det at alle der har muligheden, letter røven og kommer i gang med at tjene penge. Rigtigt mange penge!


  • #81   17. mar 2020 Og nu lukker Sverige så også sine grænser: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/corona-sverige-lukker-graenserne/8052960

    Er enig, Martin. Vi skal alle gøre hvad vi kan, for at holde hjulene i gang, og støtte op om erhvervslivet, så samfundet kan bestå, uden at være alt for svækket, efter corona pandemien er overstået.


Kommentér på:
Lukkede grænser

Annonce