{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Happy Groomer?
  • #1   19. sep Jeg vil anbefale dig at starte med at læse deres vilkår (som du finder i bunden under overskriften “aftryk” smiley

Det kommer fra Kina, så du skal lige lægge importtold oveni. Og håndteringsgebyr, som vist stadig er omkring 200 kr. Det bliver en meget, meget dyr Kina-børste…..

• #2   19. sep Så skal den da overhovedet ikke prøves af.
    Jeg fik ikke læst så langt smiley

• #3   19. sep Jeg har købt den, og synes, at den er rigtig god.
    Jeg betalte ikke told.

• #4   19. sep Synes ikke man kan se produktet på siden?

• #5   19. sep Det havde jeg slet ikke lagt mærke til, det er sørme da lidt underligt smiley
    https://happygroomer.dk/products/happygroomer

• #6   19. sep Deres anmeldelser er ret sjove:

"Jeg så kortfilm på Facebook, og jeg var solgt. Jeg kastede terningerne og prøvede det, og jeg er så glad for, at jeg gjorde det. Jeg fortæller venner og familie om denne kam hele tiden, den virker bedre end nogen anden kam, jeg har prøvet. Min hund er en mellemhåret australsk får Jindo-blanding."

Kender nogen af jer den race - mellemhåret australsk får Jindo? smiley smiley

• #7   19. sep Er det ikke bare en anden model af furminator? Den var jeg ret glad for da jeg havde pelset hund smiley

• #8   19. sep Skærer en Furminator ikke hårene af?
    Jeg har aldrig prøvet dem, så jeg ved slet ikke hvordan de fungere.

Jeg fik tilgengæld lige en idé om at en cashmerekam måske ville være god til Linus, så jeg må lige få fundet min frem og prøve den af.

• #9   19. sep Synes ikke den ligner furminator (men kan heller ikke rigtigt finde close up billeder), den ser ikke umiddelbart ud til at skære, som furminator gør ?

• #10   19. sep Min cashmerekam er nu prøvet på Linus, og jeg må konstatere at den er effektiv. Så den bliver en del af vores forsøg på at holde styr på fældningen smiley

Det jeg synes ser smart ud ved en Happy Groomer er at kammen kan trækkes ind, så hårene bare kan pilles af - uden at skulle kæmpe med tænder på en alm. karte.

• #11   19. sep Jeg har også købt en. Jeg er ikke imponeret. Der er intet der slår min dobbelt rækker rive.

• #12   20. sep Der var ellers nogle fine google translatede anbefalinger produktet får smiley
    'Lever GSD', 'Blå hæler', 'en pelsbaby der skurer', 'afskæringsværktøj' osv smiley
    Og så efterligner den tilmeld ejers hånds bevægelser når man bruger den.
    Jeg tænker 'bondefangeri' når jeg ser den smiley
    Jeg bruger en billig firkantet gummistrigle på doberen; den er supereffektiv til at fjerne løse hår fra en korthårshund. Skæl, skidt og møg fjerner jeg med en superblød og meget tæt strigle. Der nærmest 'suger' skæl og skidt op fra pelsen. På ireren bruger jeg en underuldskniv til at fjerne underuld ('kammene' på 'mirakelbørste' ligner til forveksling underuldsknive' smiley ). Skæl, skidt og møg fjernes bedst i hans stive og hårde dobbelte pels med karte, kam og en lidt stivhåret tæt strigle.
    Når han - som i morges - ruller sig i pladder fjernes skidt og møg bedst med en vandslange smiley

• #13   20. sep Som ung havde jeg en yngre kollega i en bagerbutik på Nørrebro. Hun købte en kam (ca 40 kroner - i 1973) fra et af de der postordrehæfter. Den kunne lave krøller smiley
    Måske var det usportsligt af mig at grine højlydt, da jeg hørte om det OG så kammen - en helt almindelig kam, man kunne købe til en krone alle mulige steder smiley

Kommentér på:
Happy Groomer?

x