{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Spor- dybere søg
  • #1   14. sep Flere godbidder, nogle gange sværere underlag, slangespor, det er bare nogle muligheder, når hunden løfter hovedet er det ofte fordi det simpelthen er for let.

• #2   14. sep Jeg er i proces med Martines råd med at grave bøtter ned, og kombinerer med små genstande. Dét har skabt et billede hos hunden om, at man altså skal have snuden i sporet, for ellers får man ikke det hele med.

Jeg oplever at min hund render lige stærkt nok, men hvis der er lidt alder på sporet, gør det en del ved farten. Og hvis hun alligevel render for stærkt, piller jeg hende af sporet, går tilbage til hvor hun begyndte at rende stærkt og prøver igen. Det tager ganske få gentagelser, før den siver ind smiley

• #3   15. sep Hvad med simpelthen at holde hunden tilbage for at “tvinge” den til at afsøge hvert fodspor? Hvad er holdningerne til det?

• #4   15. sep Jeg går med linen i halsbåndet og ned mellem benene. Teknisk set kunne jeg "holde hende tilbage", bortset fra at det har den helt modsatte effekt, nemlig at hun laver et voldsomt modtræk, og dermed lægger flere kræfter i at trække VÆK fra sporet. Bella gik med sele og med linen fæstet på ryggen, og her gjorde et moderat træk i linen, at hun gik et dybere søg.

Så det kommer nok an på hunden smiley

• #5   15. sep Ja ok. Titus går også i halsbånd med linen under maven. Det ville altså være lettere hvis der var en “one size fits all” guide til de ting man selv mangler rutine i- sådan indtil man blev god nok til at selv kunne regne den ud smiley

• #6   15. sep Haha, jeg sidder helt febrilsk og bladrer igennem programmet, for at forsøge at lægge en slagplan for, hvad jeg skal gøre i de forskellige øvelser, hvis noget fejler. Det gik fx lige op for mig, at vi skal lave en rigtig fremadsendelse i morgen, og jeg har ikke den fjerneste ide om, hvorvidt dyret har tænkt sig at dække smiley

Jeg synes at 4 år væk fra konkurrencer har sat mig tilbage til nul smiley

• #7   15. sep Fremadsendelse er yndlings her i huset og (hvis man selv må sige det) Titus laver en fed fed fremadsendelse! Men spor smiley det skal nu nok komme … engang

Kommentér på:
Spor- dybere søg

Annonce