Indlæser...
Sortering
Løse hunde kontra ræv Jeg har en hundeveninde,1.gangs hundeejer, der pt ser ræve over alt,ok hun bor i København der er mange ræve, og nu har...
Generel diskussion
Oprettet:
i går
Visninger:
342
Karma din dejlige dame Jeg hader at se de der videoer hvor folk skræmmer deres dyr, eller bare står og griner når de bliver bange eller kommer...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jul
Visninger:
358
Intet kennelmærke? Hejsa Imens jeg kigger efter den rigtige hund, støder jeg tit på formuleringen på Koebhund.dk “opdrætter har ikke ke...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul
Visninger:
996
Fysioterapeut, massør, andet? Har lagt mærke til at min store hvalp har markant stor forskel på sine lår på bagbenene. Det ene virker stort og spændt...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jul
Visninger:
370
Afkalke luftblander/perlator på vandhane Hej Jeg har noget æblecidereddike stående som har haft en god effekt på hundens vandskål, ved at blande eddiken med ...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jul
Visninger:
381
Tørredækken Er der nogen af jer, der har tørredækken til jeres hunde? Er de gode? Også til hunde med underuld? Og er der andre ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul
Visninger:
560
Løbetidsbukser Sia kommer snart i løbetid, og hun skal iføres løbetidsbukser, når vi skal til nosework, det er en regel træningsstedet...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul
Visninger:
283
Når hundesproget redder situationen Når man lige efter piv stolt af sin lille rockerspaniel -en ferie oplevelse af de mere ubehagelige. Står på en tanksta...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jul
Visninger:
677
Hundebur - staffordshire bull terrier Nogle anbefaler til hundebur til bilen til en staff? :) Jeg er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå efter. Og er...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul
Visninger:
422
Fjerne kalk med bagepulver Hej alle Er der nogen der har prøvet at bruge bagepulver til at fjerne kalk fra vandskålen, og virker det ?
Generel diskussion
Oprettet:
12. jul
Visninger:
751
oda knurrer ... jeg har et problem som jeg virkelig, som i virkelig ikke forstår .. Vores nabo har 4 piger i alderen knap 4-14 ... de ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jul
Visninger:
769
ingen tænder :( Hold op en lang dag vi havde igår... Jeg er så ked af det, skuffet og en smule vred på mig selv :( Thea blev igår ind...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jul
Visninger:
834
Læs lige her ... VIGTIGT Læste lige dette på nettet da jeg skrev og spurgte om kødallergi hos hunde efter flåtbid -------> efter jeg hørte om k...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jul
Visninger:
860
Minder fra FB Jeg er mest glad for "minder" funktionen på FB - der kommer opslag om ting, man havde glemt og det er altid hyggeligt a...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jul
Visninger:
677
Smil gennem tårer Det her bliver ét af de virkelig svære opslag, som til gengæld bliver langt!. For godt tre måneder siden kom JohnJoh...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jun
Visninger:
1.294
Hvordan bor man bedst med hund? Del jeres valg, erfaringer og drømme Hej alle sammen, Jeg er nysgerrig på, hvordan andre hundeejere har valgt deres bolig og omgivelser - med hunden som ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jun
Visninger:
948
PAEX forhandler i fysisk butik på Sjælland ? Er der nogen der kender en butik, hvor udvalget er alsidigt ? (Har forsøgt tidligere at rette henvendelse direkte til R...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jun
Visninger:
447
At farve hunden. Jeg faldt over en video med en dame, der går helt bananas over hunde der bliver farvet. Hun mener helt bestemt, at det...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jun
Visninger:
1.847
Syge og ansvarsforsikring Hejsa Sikkert en gammel traver herinde, men prøver alligevel, hvilken kombineret syge og ansvar er bedst og billigst. ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jun
Visninger:
582
Den orange tåbe Så gik den orange tåbe til angreb på Iran O.o Jeg har meget svært ved at forstå, at man i 2025 ikke formår at løse...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jun
Visninger:
760

Annonce